#1


S on the bus!


R on the bus!




Morgon:


Dagen började för mig(S) att jag gick upp en hel timme för tidigt (!). Men det var helt klart värt det när man vaknar bredvid sin underbara flicka.

Frickard, däremot, som har lite mer koll vaknade i tid, packade klart och åt lunch på Tutto Italia.


Dag:

Samlades 13:40 Arlanda. Farväl till alla älsklingar (huvudsakligen F, snyft). Sista kyssen innan incheckning. Flygplanet fick luft under vingarna ungefär 15:46 (local time).
Flygresan var lång och förhållandevis tråkigt. Med tanke på hur kul man skulle kunnat ha med typ 30 jämngamla människor. Alla kan liksom inte vara helt torra. Hur som helst, när jag och Jizzcard stod och "bara samtalade" vid toaletterna så dök det upp en trevlig dude mitt bland alla kufar, Danny The Big D. Yeah.

Kväll:

Efter fem timmar buss, lite otrevlig ledare, lite Burger King, ganska mycket transformershamburgare, lite kul, lite tråkigt, var vi framme hos våran världfamilj, Mr. n Mrs. Loud. Grymt coolaste folket asså. Ex antal toasts senare så ligger vi nu i våra sängar R och D spelar PSP och jag bloggar på deras kommando.

Kommentarer
Postat av: Flora

nu blir det länkning för fulla muggar pojkar! saknar er,

ses vi på skype ikväll?

pussss

2009-06-16 @ 23:11:59
URL: http://floras.blogg.se/
Postat av: linn

hahahaha, mr & mrsloaud !!

2009-06-17 @ 11:54:50
Postat av: Josefin

haha, sebbe! jag har en kompis som höll på att smälla av när hon såg Rickard :P Bara så ni vet. Det finns hopp här hemma också :D ;)

2009-06-18 @ 12:48:18
URL: http://kinglouie.blogg.se/
Postat av: Hehe

söta är ni!!! :)

2009-06-18 @ 17:04:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0