#2

wassup aaight Fiskard här, jag och seb tänkte blogga varannan dag :) Idag är det min tur

såå dag 2 alltså vi vaknade klockan 7, gick upp och duschade. Fast inte sebbe han duschar aldrig på morgornarna för han blir inte svettig under natten, det blir jag kan jag säga hääh. Så jag gick in på badrummet och tittade ut i det vackra solskenet där vår bystiga granne låg och solade ehehehh. :) Sen åt vi frukost som bestod av té och croissanter med lönnsirap på, sockerkick jajaja. Sjukt pigga åkte vi till EF-skolan där vi gjorde engelskatest för att se vilken grupp vi skulle komma i. Det var ganska lätt och jag är bäst. EFTeråt fick alla tjejer rakhyvlar från Venus, killarna fick ingenting duuh men vi 3 (R, S och D) smörade till oss vaxburkar av tjejerna som de inte ville ha. Under eftermiddagen var vi galett sugna på cigg så vi bad en tjock ful engelsman att köpa ut åt oss, det gick han gladeligen med på de va naaajs.

På kvällen var det DiSCOo sebbe hade galet backslick alla såg snett på honom lol sen tog skammen över och han gjode om frisyren till mittbena då skrattade alla åt honom hihi :)

Discot var tråkigt, fett dålig musik men seb, danny och jag underhöll hos själva med experimentell dans, sen träffade vi en trevlig skåning som var 18, vi bjöd henne på cigg och samtalade. Hon verkade trevlig, dock hade hon brännt sin näsa så den var helt röd. Hon är den enda 18åringen på detta lägret fan vad tråkigt, fast det kan ju inte va så kul att bo ute på landet, sitta där ute och gössla dagarna i ÄNDA. jagorkar inte skriva mer nu puss på er / fishkyard <33

Kommentarer
Postat av: Flora

jag hatar vax.. hoppas att du inte kommer in i en vaxperiod igen sebbe, då slår jag dig.

puss på stjärten

2009-06-17 @ 01:45:03
URL: http://floras.blogg.se/
Postat av: emma

men guuuuuud, nu vill jag också på språkresa !! hur gamla är ni förresten ? :)

2009-06-17 @ 11:57:40
Postat av: amanda

okej, jag får pirr i magen av bloggen! åker med ef till kalifornien om 3 veckor! hopaps ni har super kul och jag kommer lätt fortsätta läsa!

2009-06-17 @ 11:59:07
URL: http://mychapters.blogg.se/
Postat av: Rebecka

Jag ska till Torquay i juli så jag kommer luuugnt följa den här bloggen! :) Inget negativt om stället bara! :) ha så kul!

2009-06-17 @ 14:10:21
URL: http://rebbey.blogg.se/
Postat av: Amanda

jäklar vad taggad jag är på att åka på språkresa. Fan va nice asså!

Hoppas ni har det bäst!

2009-06-17 @ 23:28:02
URL: http://tamigtillkarlek.webblogg.se/
Postat av: Sanna

Åh, Torquay är underbart! Jag var där förra året, absolut bland det bästa jag har varit med om! Hoppas att ni hittar det taket där vi spenderade många kvällar på, grym utsikt. Ligger ovanför Debenhams, haha. Ni måste också besöka stammiscafét där vi svenskar alltid samlades när det började mörkna, offshore hette det om jag inte minns fel. Ligger i hamnen :)

2009-06-17 @ 23:54:26
URL: http://sannaaborjesson.blogg.se/
Postat av: Moa

Wihu, jag ska också till Torquay om några veckor, på språkresa med en kompis så nu kan jag ju kika in här ibland och få en liten preview liksom. Nice! :D

2009-06-17 @ 23:59:01
URL: http://moaofsweden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0