#3


Moi!
S in diser hausse scheisse baby! Idag har trion skaffat sig lite nya vänner! ;D Marc/Oliver, Stefan/Oskar och lite sköna tjejer som jag inte kan alla namn på. Mimmi kommer ja ihåg dock, hon kommer från Värnamo (som min mamma), är trevlig och vill ha cigg hela tiden, vilket hon också får.
Förövrigt så är Stefan en serb som bor i Södertälje och Marc Schweitsisk (felstavat, jag bryr mig inte eftersom klockan är halv 1) som bor på Östermalm (båda mer eller mindre blattar).. Ganska kul att lyssna på deras eviga tjafs om MUF som Marc är med i. 

Hursomhelt.. Dagen började med att vi träffades för någon jedrans "Costal Walk", vilket innebar en vandring längs med kusten. Jag å Kristard gick fel och hamnade på någon väg med en ganska "tät vegitation", detta ledde till rivsår över ben och så. Vi klarade oss ganska bra dock. Anyways.. Tillslut kom vi fram till den efterlängtade stranden.  Den var lite stenig men mysig. Några galna tjejer badade i det typ minusgradiga vattnet.. Och NU kommer vi till dagens sjukaste event!!!

Händelseförlopp:

1.Jag Marc Stefan, Riskard n Daniel står och snackar lite allmänt (Marc och Stefan tjafsar).

2. En blond, helt okänd, tjej i gruppen kommer fram till oss och säger "Hej, jag ska kasta sand på er!" varpå vårat svar "Nej, hehe, det ska du inte".

3. Tjejen böjer sig ner, flashar buttcracket och kramar en "sandboll" som hon sedan kastar på Stefan som dodgar med typ en cm.

4. Lite förvirrade rör vi oss därifrån, liksom, en helt random tjej bara kasta en jävla sandboll på en liksom.. Vad gör man..?

5. 10 min senare står vi och pratar på ett annat ställe när jag plötsligt får syn på den blonda tjejen som är påväg emot oss med sand i handen.

6. Min reaktion blev direkt att jag måste skydda gruppen så jag tar upp en typ 3 kgs sten och tjångar i huvudet på henne. Hehe, okej., kanske inte. Men jaja.. Jag lådsas kasta på henne och sen vänder jag mig om och fortsätter prata. Men guess what, tjejen kommer igen och säger " Hej, vill ni att jag kastar sand på er?" vapå vårat svar "NEJ TACK GÅ IVÄG!"

7. Hon kastar sandbollen som träffar Marc i huvudet och han får åka ambulans in till intensiven med ett spräckt pannben. Nu ljög jag. Sandbollen träffade honom i håret och ner i fickan på hans mobil för typ 10000:-, ajdå.. Blir till att köpa en ny ;P Pappa betalar!

Nu orkar jag inte helvete alla sover och jag ligger och skriver.  SHIIT. IMORGON ÄR DET DISCO ANYWAYS! :D HAPPY! Vi har bestämt oss för att dansa galet och äga hela dansgolvet!

Marc bor förövrigt med en kille som är med i Livets ord! cooleo!

Puss puss! Moidå!

Kommentarer
Postat av: Anonym

hörde att ni smäller av av glädje om man kommenterar, så vf inte? :)

2009-06-18 @ 08:20:22
Postat av: Flora

haha hon kanske har någon bokstavskombination.. sandtjejen alltså. jag menar, hon verkar ju ganska freakad..

yeah bring it baby! dansa järnet ikväll (och tänk på mig)

pösssss

2009-06-18 @ 08:33:55
URL: http://floras.blogg.se/
Postat av: an

hahahaahahah skön tjej det dära! sand-man oh yeah! ;) hahahahaha

naevars men rolig blogg, och ni skriver skönt (hur man nu gör det ..:P) så jag bevakar er ;) just so you know lixom... ;)

2009-06-18 @ 10:45:13
URL: http://nittioniograman.blogg.se/
Postat av: Amanda

hahah, sandtjejen verkade lite skum. Men era kommentarer va ju klockrena till henne!

2009-06-18 @ 11:54:34
URL: http://tamigtillkarlek.webblogg.se/
Postat av: grace

hahahahhaha, det skulle vara en kul syn när de där tjejen frågar om ni vill att hon kastar sand på er, sjukt vrickad måste hon vara isf ! eran blogg är sjukt nice :)

2009-06-18 @ 13:08:14
Postat av: carro

er blogg är grym! :D

2009-06-18 @ 17:47:24
Postat av: Dena

haha ni är så jävla sköna, älskar sättet ni skriver på.

2009-06-18 @ 18:22:42
URL: http://denahoo.blogg.se/
Postat av: Sonja

Oj vilken fin blogg ni har ! :--))



ps. jag är från finland ! :D

2009-06-18 @ 19:04:48
Postat av: Klara

vilken crazy bitch :P

2009-06-18 @ 19:11:17
URL: http://klarath.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0