INTRODUKTION

Vi är: Sebbe (Stormgaard) och Rickard (Öhman) och numera Daniel (Svensson).

Vi befinner oss: På språkresa i Torquay. Yihaa.

Vi vill: Klättra i palmer, spela ukulele på stranden, springa på stranden, ligga på stranden, springa i vattnet, fånga en krabba, spela PSP, lära känna folk, smöra för värdfamiljen, vara ute sent, se åt vänster istället för höger, blace:a, imponera på tjejer med våra mad-skillz på uken, dricka te, äta scones, prata svenska med folk som inte fattar.

Peace n Love

Kommentarer
Postat av: martta

My language course two years ago was also placed to Torquay - aka the english riviera - and it rained all the time for three weeks. We used hairdryer for our shoes every day. Fortunately my host family and teachers were awesome. Hopefully you´ll have some sun!

2009-06-17 @ 19:18:54
Postat av: Rebecca

hej!

var i Torquay 2007 på språkresa och det var as bra.

Hittade en grym strand som hette babacom beach(stavning?)med as bra vågor för surfing där hade dom också världens goaste fish and chips så dit måste man åka. Det ligger en liten bit utanför torquay tror jag, har för mig att det tar en halvtimme från stan man får gå en bit nerför en backe men det är det helt klart värt, Ha det gött!

2009-06-17 @ 21:06:18
URL: http://mylifeinpic.blogspot.com
Postat av: Elvira

hejj, jag var i Torquay sommar 08 på språkresa!

hade grymt kul och träffade många sköna lirare, haha.

hoppas ni har de bra söta pojkar (;

2009-06-17 @ 21:14:01
Postat av: Erica

ni verkar vara sköna killar :D sebastian är floras kille va?

2009-06-18 @ 10:09:03
Postat av: Esmeralda

JAG VAR PÅ TORQUAY YAYYYYYYYYYYYYY KOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOLT YAY SEN SEBASTIAN SÅ SKA JAG DISKUTERA DET MED DIG. COOOOOOOOOOOOOOOOOOOOLT

2009-06-18 @ 14:05:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0